Plata
În prezent, puteți plăti folosind Boleto, Visa, MasterCard, Qiwi, Western Union, de Debit Maestro, WebMoney și transfer Bancar.
Dacă te întâlnești probleme atunci când plata facturii, vă rugăm să ne contactați în primul rând.
Dacă aveți orice întrebări, vă rugăm să ne contactați în primul rând.
1. Dacă produsul este defect sau greșit, îl poți returna în termen de 3 zile, dar bineînțeles că va verifica cu atenție totul, de la produse de ambalare pentru a se asigura că produsul este în stare bună.Dacă nu există nici o oportunitate, va vom restitui bunurile de indata ce le primim.
2. Puteți solicita o rambursare completă, dacă nu de a returna bunurile din cauza problemelor de calitate, dar Cumpărătorul este responsabil pentru toate alte taxe de transport.Noi nu acoperă nici un produs deteriorat după utilizare sau din cauza daune de apă, care face dificil pentru noi pentru a le vinde din nou.
Feedback-ul pozitiv
Feedback-ul este foarte important.Dacă sunteți mulțumit cu produsele și serviciile noastre, vă rugăm să ne dea un 5 star rating vânzător și feedback-ul pozitiv pentru toate detaliile; Dacă aveți orice întrebări, vă rugăm să ne contactați în primul rând, vom oferi o soluție satisfăcătoare, să ai satisfacție de 100%.Multumesc!!!